Liefde IIX

24-08-2013 11:40

Ik wil je kussen en voelen of dat net zo voelt als in mijn dromen. Ik wil lippen proeven, je armen om me heen. Ik wil de jouwe zijn. Jouw meisje. Hoe klinkt dat in jouw oren? In de mijne klinkt het als een droom, een droom die bijna niet uitkomen mag zo mooi, zo goed en zo perfect. Het lijkt allemaal wel nep. Onwerkelijkheid. Maar dat jij er bent, vlakbij, is toch echt realiteit.

De wolken dragen mij, zo licht ben ik. De vleugels die ik nooit had heb ik gekregen, maar leer me vliegen. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan. Dit is mijn eerste echte keer. Zweven kan ik wel, maar vliegen is nieuw. Beangstigend zelfs. Maar met jouw armen veilig om mij heen, moet het wel lukken!

Als veters zijn onze ogen aan elkaar geknoopt. Ik kan niet wegkijken. Ik kan niet loskomen. Ik kan slechts verdrinken in die spiegels van jouw geest en ziel. En ik verdrink maar al te graag als dat bij jou zijn betekend.

Ik zie geen gevaar, geen risico's om jou heen. Ik zie slechts een mooie man met potenties. Een man die weet wat hij wil en een man die goed is, echt goed is.

Ik kan een boek volschrijven over jou en de gevoelens die je me geeft. Een boek vol liefdesrecepten en vol ervaringen met jou. Want dit gaat niet zomaar over. Dat voel ik!