Liefde IX

25-08-2013 23:34

Je word met de minuut leuker. Met de seconde knapper zonder dat ik je echt zie. Zonder benodigdheden. Jij bent een lekker ding, wist je dat? Wat je nog niet weet, is dat je van mij bent en word. Jij bent mijn prins op het witte paard.

En ik word zoetsappig en cliché, maar het boeit me niets. Jij bent mooi. Jij bent de kleur rood. Rood dat staat voor de liefde, die je niet zomaar ergens kan kopen. Jij bent het totale pakket. Perfect!

Jij bent de slagroom, de rode kers en de muziek. Dat alles bij het perfecte menu. Met passie voor het koken zelf. Jij bent prachtig. Galante man. Elegante man. Als een balletdanser, dans je door mijn leven heen en je stopt waar je mij ziet als in een droom. Het kan haast niet waar zijn, maar dat is het wel. Jij stopt. Jij blijft staan en de muziek speelt door als onze ogen dansen in elkaars zicht. Verdrinken in jou. Zalig.