Liefde VII

22-08-2013 19:56

Huilbuien zonder reden, zonder aanduidbare reden. Er is geen logica meer om mij heen en in mij. Alles is wazig en vaag. Terwijl de muziek speelt en de herinneringen opbloeien en me boeien. Gitaarspel en zang samen, genot.

Jij bracht me in een nieuwe wereld. Een wereld waarvan ik niet wist dat hij bestond. Een wereld van roze wolkjes en elvenstof. Een wereld zoals droomvluchten. Eigenlijk slechts fantasie. Maar dit is realiteit. Mijn gevoel is er werkelijk.

Ik kan niet wachten op het volgende moment dat ik je zie. Ik kan niet wachten op de emotie en op de pure magie. Magische statische connectie. Wij passen bij elkaar! Al is het slechts vandaag. Wij passen bij elkaar!

Jij bent een kunstenaar van menselijk bloed. Gemaakt om lief te hebben. Gemaakt om verliefd op te zijn. Om voor te vallen.

Schilder mij in velle kleuren. Schilder mij in perfecte staat. Maak mij het beste wat ik zijn kan. Val ook voor mij. Laat het wederzijds zijn. Kus mij en schilder mij. Gewoon omdat ik het je vraag.