Liefde XI

30-08-2013 11:24

Je hebt mijn controle afgnomen en mij meegenomen op reis door een droomvlucht. Efteling? Ja zoiets! Een reis door een wereld die niet lijkt te bestaan. Een wereld die niet zou mogen bestaan van de realiteit. Maar ik slaap niet, nog steeds niet. Ik ben nog altijd wakker.  Klaar wakker om jou te voelen en te zien. Je bestaat. Je bent echt.

Neem me verder mee naar jouw wereld. Die ongeschonden wereld. Laat me zien wat je denkt en wat je voelt. Laat me zien wie jij bent, want ik kan niet wachten.

Kleurig, fleurig en fruitig. Een beetje geslijm maar het is echt. Alles is echt. Alles wat ik zeg en schrijf is gemeend uit het hart.
 
Je hebt mijn controle afgenomen alsof ik ben aangehouden en meegenomen naar 't bureau. Ik ga maar al te graag met je mee. De politie beangstigd mij niet. Neem me mee.

Drugs lijkt er niet eens op, maar ik ben wel verslaafd. Een giftig alcoholisch drankje vol liefde. Nergens te koop. Nergens te vinden. Behalve bij jou.

Zoete smaak in mijn mond. De smaak van meer. Ik wil meer! Jij bent te mooi, te lief en te perfect om vandaan te gaan. Iedere minuut, uur of dag is te kort om bij jou te zijn. Ik mis je. Ik mis je diepgaand.