Liefde XIII

03-09-2013 09:09

Lieve zachte armen om mij heen terwijl ik slaap. Ookal is het net een droom en misschien wel echt een droom. Ik voel ze om me heen. De veiligheid en genegenheid. Geborgen in de armen van een engel. Onwerkelijk, nog steeds, maar het is zo. Het is allemaal echt. Knijpen helpt me niet uit deze droom.

Lieve blauwe ogen kijken mij aan terwijl ik smelt. Smelt van het vurige hart in mij. Smelt van het vurige liefdesspel tussen ons. Het is geweldig. Het is eerlijk. Het is verliefd zijn.

Kleuren om me heen. Lieve kleuren die mijn wereld prachtig maken. Wat is er toch gebeurd? Had ik hiervoor er geen tijd voor ofzo? Wat het ook mag zijn ik voel het. En ik voel het weer en weer. Keer op keer.

Vrolijkheid in mijn hart. Vrolijkheid in mijn leven. Wat heeft het nog meer te bieden? Wat heeft het nog meer te geven? Ik ben er klaar voor! Geef mij alles wat je hebt liefde. Alles, want ik eet je gulzig op. Maar al te graag proef ik je zoete inval. Geweldig. Liefde, je bent geweldig. Alsof ik je nooit gekent heb.