Liefde XV

22-09-2013 11:30

Als een verhaal, een sprookje. Vertel jij mij een toekomst, die ik wil leven. Zonder echt te spreken. Ik kan het niet bevatten, er zijn zovelen, woorden die ik liefheb. Net zoals jou.

Muziek speelt wederom een avontuur. Achter mijn ogen gebeurt de magie. Het magische spel van liefde tussen jou en mij, oneindig. Fantasie dat werkelijkheid word. Mijn vuur brand en laait als een gek. Als ik jou in mijn armen heb. Beinvloedbaar door het vloeibare lava in mijn hart. Steek me aan mijn lief. Laat me branden in deze hemel. Zevende hemel. Ik vlieg er al zo lang. Laat me laaien en draaien. Laat me niets uitbrengen van liefde, laat me niet gaan.

Regenbogen draaien om mij heen. Het goud is gevonden vlakbij mij. Jouw aanwezigheid. Het was nooit zo fijn. Het goude hart van jou is vrij. Ik ben blij. Blij me teen cijfer van tien op de schaal. Gelukkig. Gelukkig met jou. Er valt niet tegenop te boksen. Het spijt me, vechten heeft geen zin. Maar dat hoeft ook niet. Alles is goed gegaan zoals het ging.

Als een verhaal, een sprookje. Vertel jij mij een toekomst die ik wil leven. Zonder echt te spreken. Ik kan het niet zien, maar wel fantaseren en het gebeurt. Alsof wij de toekomst bepalen en voorspellen zoals die zal zijn. Ik hou van jou! Voor altijd.